پارکت-لمینت و کاغذ دیواری آرکس

به وبلاگ مرتبط با وبسایت فروش کاغذ دیواری و پارکت- لمینت آرکس خوش آمدید!

پارکت-لمینت و کاغذ دیواری آرکس

به وبلاگ مرتبط با وبسایت فروش کاغذ دیواری و پارکت- لمینت آرکس خوش آمدید!

در وبسایت کاغذ دیواری و پارکت لمینت آرکس http://arovaco.com ، انواع کاغذ دیواری کره ای و پارکت لمینت ترکیه ای را مشاهده می کنید.

پیوندها

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری نانو تکونولوژی

 

شاید اسم کاغذ دیواری نانو را شنیده باشید. در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار، کاغذ دیواری است که با تکنولوژی نانو ساخته شده باشد. امروزه نانو تکنولوژی در تولید بسیاری از محصولات کاربرد دارد. لباسهایی که در هوای گرم خنک می کند، شیشه هایی که کثیف نمی شود و مواد آرایشی که ضد حساسیت است. کاغذ دیواری هایی که با این فناوری ساخته شده اند نیز دارای این ویژگی ها هستند:

 1- به مرور زمان کثیف نمی شوند.

2- دوده، چربی و گرد و غبار را جذب نمی کند.

3- ضد حساسیت است و برای استفاده در اتاق کودکان بسیار مناسب است.

4- با تابش نور خورشید و به مرور زمان فرسوده نمی شود و پاره نمی شود.

5- عایق صدا است (صدا را 20 دسیبل کم می کند).

 

خوشبختانه تمام کاغذ دیواری های کره ای با تکنولوژی نانو ساخته شده است و بسیار با دوام است. کسانی که از این کاغذ دیواری ها استفاده کرده اند فقط به دلیل تنوع و تغییر دکوراسیون کاغذ دیواری خود را عوض می کنند. نمای کاغذ دیواری در سال اول با سال پنجم یکی است.


اجرای کاغذ دیواری  image



  • arex decor
  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری های پوستری که واقعی به نظر می رسد

 

امروزه کاغذ دیواری هایی که در خانه ها نصب می شود، لزوما صرفا از یک پترن خاص که مرتب تکرار شود، تشکیل نشده است. بلکه می توان هر عکس خانوادگی، نقاشی زیبا، تصویری از منظره و آثار هنری را در به کاغذ دیواری در هر اندازه ای تبدیل کرد و آنرا در فضا نصب کرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاغذ دیواری های پوستری  این است که یک فضای سه بعدی روی دیوار ایجاد می کند که بسیار طبیعی و واقعی دیده می شود. به طوری که انگار دیواری که کاغذ دیواری روی آن قرار گرفته است واقعا به یک منظره زیبا راه دارد. امروزه کیفیت چاپ روی کاغذ دیواری به قدری بالا رفته است که حتی عکس کهکشان نیز طبیعی به نظر می رسد.

از این کاغذ دیواری های پوستری زیبا برای دکوراسیون مکان های مسکونی و تجاری استفاده می شود که در زیر چند نمونه را مشاهده می کنید:



 





image کاغذ دیواری پوستری با یک بعد اضافه


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

لکه بر کاغذ دیواری

 

تا به حال مقاله هایی درباره کاغذ دیواری قابل شستشو و تمیز کردن کاغذ دیواری نوشته ایم که در آن روش تمیز کردن کاغذ دیواری با آب و مواد شوینده رقیق توضیح داده شده است. یکی از مزایای کاغذ دیواری های قابل شستشو درجه 3 (کاغذ دیواری که قابلیت شستشوی بالایی دارد)، قابلیت تحمل لکه بر است. بنابراین اگر به مرور زمان لکه ای (مثل خط خودکار) روی کاغذ دیواری کشیده شود که با آب پاک نمی شود، می توان با استفاده از لکه بر آن را تمیز کرد.


لکه بر کاغذ دیواری آلمانی image

 

  لکه بر کاغذ دیواری ماده شوینده ای قوی است که در عین حال که لکه ها را به راحتی از بین می برد، بافت کاغذ دیواری را خراب نمی کند. برای استفاده از لکه بر، آن را در فاصله 20 سانتی متری از سطح دیوار بگیرید و ماده را به سطح کاغذ دیواری بپاشید. سپس 30 ثانیه صبر کنید و بعد یک اسفنج یا ابر تمیز را روی سطح کاغذ دیواری بکشید تا لکه کاملا پاک شود. سپس با یک دستمال تمیز سطح کاغذ دیواری را خشک کنید.

 

مقاله های مرتبط:

کاغذ دیواری قابل شستشو

تمیز کردن کاغذ دیواری


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

 کاغذ دیواری روی چه سطحی می چسبد؟

 

یکی از سوال های متداول درباره نصب کاغذ دیواری این است که کاغذ دیواری را روی چه سطحی می توان چسباند؟

آیا کاغذ دیواری روی رنگ می چسبد؟ گچ چطور؟

آیا کاغذ دیواری به خوبی روی کاغذ دیواری دیگر قرار می گیرد؟

آیا کاغذ دیواری را می شود روی کاشی دیواری چسباند؟

آیا کاغذ دیواری روی رنگ برجسته قرار می گیرد؟

اگر قصد داشته باشیم به در اتاق یا کمد کاغذ دیواری بزنیم، چگونه امکان نصب دارد؟

و...

 

نصب کاغذ دیواری معمولا نیاز به زیرسازی دیوار دارد تا پس از نصب بسیار صاف و تمیز دیده شود. مگر اینکه دیوار کاملا صاف و بدون ترک باشد.

کاغذ دیواری به راحتی روی سطح رنگ و گچ می چسبد.

برای نصب کاغذ دیواری روی دیواری که کاغذ دیواری دارد، باید اول کاغذ دیواری های روی دیوار را جدا کرد، دیوار را زیرسازی کرد و سپس کاغذ دیواری جدید را نصب کرد.

کاغذ دیواری روی کاشی می چسبد. فقط باید قبل از نصب، شیارهای بین کاغذ دیواری را  با بتونه از بین برد و زیرسازی مختصر انجام داد.

متاسفانه کاغذ دیواری مستقیما روی رنگ برجسته نصب نمی شود. بنابراین نیاز هست که قبل از نصب کاغذ، دیوار بتونه کاری و زیرسازی شود.

 

کاغذ دیواری روی سطح چوب و فلز به راحتی می چسبد. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون نیاز به هیچ تغییری، آنرا روی در و کمد اتاق نصب کنید. 

 

سطح نصب کاغذدیواری

مقاله های مرتبط:

نصب کاغذ دیواری

ابزار کندن کاغذ دیواری

* زیرسازی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

چگونه با بک بودجه محدود خانه خود را دکوراسیون کنیم؟

 

اتفاقی که این روزها زیاد می افتد خرید آپارتمان های کوچک و نسبتا قدیمی است که اگر بازسازی نشود یا دکوراسیون داخلی روی آن انجام نگیرد عملا غیر قابل سکونت است. با این حال خانواده هایی که به تازگی آپارتمانی خریداری کرده اند عملا بودجه ای برای دکوراسیون داخلی ندارند. ولی ما به  شما اطمینان می دهیم که با بودجه اندک هم می توان تغییرات چشمگیری در دکوراسیون داخلی به وجود آورد.

 

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

  

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

 

 یک متریال پراستفاده دکوراسیون که نسبت به هزینه اش تاثیر زیادی در شیک شدن فضا دارد، کاغذ دیواری است. استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون دوباره از دهه هشتاد در ایران آغاز شد و تا دهه نود به اوج خود رسیده است. اینبار کاغذ دیواری ها بسیار شیک و مدرن بودند و تنوع زیادی داشتند و با نمونه هایی که در دهه سی و چهل شمسی استفاده می شد خیلی تقاوت داشتند.


اگر در یک آپارتمان کوچک یا متوسط زندگی می کنید می توانید با 700-600 هزار تومان دیزاین خانه خود را به طور چشمگیری بهتر کنید.  خانه های بزرگتر معمولا با هزینه کمتر از 2 میلیون تومان کاغذ دیواری می شود که این شامل هزینه نصب کاغذ دیواری هم می شود.

 

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

 

 

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

 

 به هر حال کاغذ دیواری هم از نظر رنگ و طرح و هم از نظر کیفیت و اندازه تنوع زیادی دارد. در وبسایت کاغذ دیواری آرکس مقاله های زیادی درباره انواع طرح و جنس کاغذ دیواری آورده شده است که می توانید مطالعه کنید.

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

چه زمانی برای اجرای پروژه کاغذ دیواری مناسب است و نصب کاغذ دیواری چقدر طول می کشد؟

 

اینکه آیا می توان نصب کاغذ دیواری را در فصل سرما یا گرما انجام داد سوالی است که در ذهن خریداران کاغذ دیواری وجود دارد. خوشبختانه نصب کاغذ دیواری آسان و سریع است و نیز به زمان خاصی محدود نمی شود. معمولا بعد از نصب کاغذ دیواری حباب هایی در زیر آن تشکیل می شود که از بین رفتن آن چند روز تا دو هفته طول می کشد. از بین رفتن حباب ها و چسبیدن کامل کاغذ دیواری به دیوار در تابستان و در هوای گرم زودتر اتفاق می افتد. اگر در فصل سرما پروژه نصب کاغذ دیواری را انجام می دهید، تقریبا دو هفته تا چسبیدن کاغذ دیواری به دیواری زمان لازم است.

 

سوال دیگری که مطرح است این است که نصب کاغذ دیواری چقدر طول می کشد. خوشبختانه در پروژه های دکوراسیون داخلی نصب کاغذدیواری ساده تر، تمییزتر و بسیار سریع تر از سایر قسمت ها است. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری برای یک خانه 70 متری (در سالن و همه اتاق ها) شش تا هفت ساعت طول می کشد. 

 

 نصب کاغذ دیواری آرکس

 

 

 

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

بزرگ کردن فضا

کاغذ دیواری هایی که فضا را بزرگ تر و دیوارها را بلندتر نشان می دهند

 

همانطور که می دانید یکی از مهمترین متریال های دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری است. شاید هیچ متریالی به اندازه کاغذ دیواری در تغییر دکوراسیون و زیبایی آن تاثیر نداشته باشد. همین امر انتخاب کاغذ دیواری را مهم می کند. در این مقاله به این نکته مهم می پردازیم که چه طرح و رنگ کاغذ دیواری هایی باعث می شود که فضای داخلی خانه (اتاق ِ سالن, لابی) بزرگتر از آنچه هست به نظر بیاید. این نکته به خصوص در آپارتمان های کوچک تر اهمیت بیشتری دارد.

1.      اصولا کاغذ دیواری های روشن یا براق بیش از کاغذ دیواری های رنگ تیره و کدر فضا را بزرگ می کند.


کاغذ دیواری


2.      اگر می خواهید دیوارها بلندتر به نظر برسد، از کاغذ دیواری های راه راه  با راه های عمودی استفاده کنید. از این طرح بخصوص در راهروها و در کنار کاغذ دیواری های گل دار در سالن زیاد استفاده می شود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری


3.      بعضی از کاغذ دیواری ها کاملا حجم دهنده به فضا هستند. مانند کاغذ دیواری های طرح هندسی سه بعدی که وقتی روی دیوار قرار می گیرند، دیوار را سه بعدی نشان می دهند و از این طریق یک بعد به فضا اضافه می کنند.  


کاغذ دیواری


کاغذ دیواری کره ای ج


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

هماهنگی رنگ و طرح کاغذ دیواری با دکوراسیون

 

همانطور که حتما می دانید یکی از نکاتی که در دکوراسیون اهمیت دارد هماهنگ بود متریال و سبک دکوراسیون است. معمولا رنگ و طرح پرده ها با مبلمان ست می شود و سعی می شود که رنگ پارکت با رنگ کاغذ دیواری ها هماهنگی داشته باشد. در این مقاله چند نکته کوچک اما مهم را در این زمینه بیان می کنیم:

1-      اگر مبلمان ها به رنگ قهوه ای یا کرم هستند، کاغذ دیواری ها را رنگ بژ و طلایی انتخاب کنید.

2-       برای مبلمان استیل، کاغذ دیواری های سبک کلاسیک بهتر است.

3-      مبلمان راحتی و اسپورت با کاغذ دیواری های طرح مدرن بهتر ست می شوند.

4-      دیوار نهارخوری و دیوار پشت تلویزیون معمولا با کاغذ دیواری رنگ تیره (مثلا سیاه) شیک میشود.

5-      اگر پرده هایی با پارچه گلدار دارید، کاغذ دیواری ها را ساده بردارید و کوسن هایی با پارچه پرده برای مبلمان درست کنید.

6-      اگر کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی دارید، می شود طرح کاغذ دیواری را روی پارچه رومبلی پیاده کرد و با آن کوسن درست کرد.

7-      درصورتی که کاغذ دیواری های طرح دار را با کاغذ دیواری های ساده رنگی ست کرده اید، می توانید مبلمانی به رنگ کاغذ دیواری های ساده داشته باشید.

در زیر چند نمونه عکس که هماهنگی دکوراسیون را به زیبایی نشان داده است، آورده می شود:

 

 ست دکوراسیون

 ست دکوراسیون

 ست دکوراسیون

ست دکوراسیون

 

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

ترکیب کاغذ دیواری طرح گل و کاغذ دیواری راه راه

 

همانطور که می دانید طرح های کاغذ دیواری بسیار متنوع است. از کاغذ دیواری های راه راه و کلاسیک گرفته تا کاغذ دیواری های با طرح های هندسی و گلدار همگی انواع کاغذ دیواری را تشکیل می دهند. این تنوع زیاد طرح و مدل کاغذ دیواری است که امکان به وجود آوردن دکوراسیون مختلف را بوجود می آورد. در این مقاله به ترکیب دو طرح کاغذ دیواری گلدار و راه راه که معمولا در سالن و لابی منازل استفاده می شود می پردازیم:

 در بسیاری از آلبوم های کاغذ دیواری، کاغذدیواری های طرح دار کلاسیک یا کاغذ دیواریهای گلدار با کاغذ دیواری های راه راه ست شده اند. ترکیب دو کاغذ دیواری طرح دار و راه راه معمولا در سالن و لابی منازل به کار می رود. ترکیب این دو معمولا در دیوارهای های کنار هم به کار می رود، درحالیکه روی دیوارهایی که روبروی یکدیگر قرار دارند، یک طرح کاغذ دیواری یکسان قرار می گیرد. 

چند نمونه ترکیب کاغذ دیواری طراح دار و راه راه:


 ترکیب کاغذ دیواری گلدار و راه راه


ترکیب کاغذ دیواری گلدار و راه راه


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

 اصلی ترین طرح های کاغذدیواری چیست؟

 

خوشبختانه طرح های کاغذ دیورای بسیار متنوع است و هر سلیقه ای را پوشش می دهد. همین ویژگی کاغذ دیواری را یکی از پرطرفدارترین ابزار دکوراسیون داخلی کرده است. کاغذ دیواری هایی که امروزه عرضه می شود در مکان های مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر انواع طرح های کاغذ دیواری مشخص شده است:

 

1-    کاغذ دیواری های ساده: کاغذ دیواری های ساده به تعداد زیاد همراه با کاغذدیواری های طرح ها در ترکیب دکوراسیون به کار می رود.


2-    طرح کاغذ دیواری گلدار:  کاغذ دیواری گل دار از این طرح کاغذ دیواری صدها هزار نمونه با رنگ ها و گل های مختلف وجود دارد.


3-    طرح کاغذ دیواری هندسی: این گروه کاغذ دیواری ها از نمونه طرح های مدرن به حساب می آیند. برای اتاق و لابی منزل هم در دکوراسیون مدرن به کار می روند. از طرح های هندسی در فضای اداری هم استفاده می شود.


4-    طرح کاغذ دیواری راه راه: خوشبختانه نمونه بسیار زیاد و زیبایی از کاغذ دیواری های راه راه وجود دارد. طرح راه راه دیوارها را بلندتر و فضا را بزرگتر نشان می دهد، به خصوص اگر رنگ روشن باشد. از کاغذ دیواری راه راه برای دیوارهای راهرو و به صورت ترکیبی با کاغذ دیواری گل دار یا هندسی استفاده کنید.

 


5-    طرح کاغذ دیواری منظره: در این نمونه طرح ها یک منظره نسبتا بزرگ تکرار شده است. منظره ها معمولا فضای یک شهر را طبیعت را نشان می دهند.


6-     طرح کاغذ دیواری کودکانه: کاغذ دیواری های کودکانه در انواع طرح ها و رنگ ها مناسب سنین مختلف برای دخترها و پسرها عرضه می شود.


  • arex decor