پارکت-لمینت و کاغذ دیواری آرکس

به وبلاگ مرتبط با وبسایت فروش کاغذ دیواری و پارکت- لمینت آرکس خوش آمدید!

پارکت-لمینت و کاغذ دیواری آرکس

به وبلاگ مرتبط با وبسایت فروش کاغذ دیواری و پارکت- لمینت آرکس خوش آمدید!

در وبسایت کاغذ دیواری و پارکت لمینت آرکس http://arovaco.com ، انواع کاغذ دیواری کره ای و پارکت لمینت ترکیه ای را مشاهده می کنید.

پیوندها

۴۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاغذدیواری مرغوب

ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب چیست؟

 

*    یک کاغذ دیواری مرغوب به آسانی روی دیوار نصب می شود. هنگام نصب روی دیوار جمع نمی شود وکشیده نمی شود.


*    کاغذ دیواری های مرغوب با آب و مواد شوینده قابل شستشو هستند و کاملا تمییز می شوند. حتی خط خودکار و ماژیک هم قابل پاک کردن است.


*    به مرور زمان با تابش آفتاب دچار رنگ رفتگی نمی شوند.


*    در مجاورت دوده و آلودگی هوا کثیف نمی شوند که این یکی از مزایای کاغذ دیواری های مرغوب است نسبت به رنگ است. چراکه رنگ در بالای شوفاز و سایر گرم کننده ها دوده می گیرد.


*    کاغذ دیواری های مرغوب پس از نصب روی دیوار و پیش از آنکه چسب آن خشک شود، قابل برداشتن و نصب دوباره هستند بدون آنکه پاره شوند.


*     کاغذ دیواری های با کیفیت قطعا ضد حساسیت و بدون بو هستند. به همین دلیل برای استفاده در اتاق کودکان مناسبند.


*    طول عمر بسیار بالایی دارند.


*    مقاومت کاغذ دیواری های مرغوب در مقابل خراش بالاست.

 

 کاغذ دیواری سه بعدی

 

 

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

دکور پشت تخت

دکوراسیون فضای خواب

 

مطمئنا فضای خواب مهمترین بخش اتاق خواب است و دکور آن اهمیت زیادی دارد. برای آنکه اتاق خواب را به بهترین شکل دکور کنید، نیازی به خرید سرویس خواب های گران ندارید. در این مقاله نمونه های زیادی از دکوراسیون فضای خواب را میبینید که با هزینه کم به شکل منحصر به فردی طراحی شده اند.


دکوراسیون فضای خواب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون فضای خواب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون فضای خواب

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

دکور ویترین

دکور ویترین فروشگاه

 

در یکی از مقاله هایی که در وبسایت تخصصی کاغذ دیواری آرکس نوشتیم، اصول اولیه دکوراسیون فروشگاه را توضیح دادیم. در این مقاله نمونه هایی از دکوارسیون خاص فروشگاه را ارائه می کنیم.

مهمترین بخش دکوراسیون فروشگاه، دکور ویترین است. چراکه اولین جایی که مشتری به آن نگاه می کند و باعث چذب مشتری می شود، ویترین مغازه است. نمونه های زیادی از فروشگاه های زنجیره ای کالا در سراسر جهان وجود دارد که با استفاده از دکور خاص و منحصر به فرد فرآیند بازاریابی خود را آسان کرده اند. در دکور ویترین به نکات زیر دقت کنید:

* ویترین فروشگاه را تا حد امکان خاص و منحصر به فرد کنید. با طراحی خاص کاری کنید که ویترین برای شما مانند برند عمل کند.

* ویترین باید مرتبا تغییر کند. بهتر است حداقل هر فصل یکبار ویترین خود را عوض کنید. در این صورت می توانید ویترین را به گونه ای بچینید که نمادی از فصل باشد.

* ویترین فروشگاه بهتر است در بر دارنده بهترین محصولات باشد.

* در نورپردازی ویترین توجه لازم را به کار ببرید.

* اصل زیبایی را فراموش نکنید. هرگز زیبایی را فدای خاص بودن نکنید.


در زیر چند نمونه ویترین فروشگاه را مشاهده می کنید:

 

منبعدکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

 


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

دکور لابی

چگونه لابی کوچک خانه را به زیبایی دکور کنیم؟

 

لابی خانه جایی است که بیشترین زمان را در آن می گذارید. همچنین اولین جایی که مهمان ها در خانه می بینند، لابی است. اگر لابی کوچک باشد، دکوراسیون آن چالش بیشتری می طلبد. به نکات زیر دقت کنید تا لابی را زیباتر دکور کنید:

 

 1-    استفاده از آینه

 آینه فضا را بزرگتر نشان می دهد. شاید نصب آینه در لابی منزل خیلی مرسوم نباشد. ولی اگر آینه ای با قاب قشگ انتخاب کنید که با دکوراسیون هماهنگ باشد، خیلی زیبا خواهد شد. اگر آینه را روبروی پنجره نصب کنید، منظره بیرون را به نمایش می گذارد و فضا را زیباتر و بزرگ تر نشان می دهد.

 

آینه در دکوراسیون

  

 

 2-    استفاده از کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری بیشتر از رنگ فضا را بزرگ نشان می دهد. به علاوه استفاده از کاغذ دیواری به تنهایی به دکوراسیون خیلی کمک می کند، چراکه می توان طرح و رنگ آن را با دکوراسیون هماهنگ کرد. کاغذ دیواری به نسبت قیمت مناسبی که دارد خیلی به زیبایی و شیک شدن فضا کمک می کند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون


 3-    اضافه کردن کمد مخفی

 در هر خانه ابزار و وسایل زیادی هست که باید در جایی نگهداری شود، ولی فضای کافی برای آن نیست. اگر از گذاشتن کمد در لابی استفاده کنید، به شدت به دکور لطمه می زند. به همین دلیل بهتر است از کمد مخفی استفاده کنیم که خودش فضایی نمی گیرد. این کمدها معمولا در دیوار جاسازی شده است. بهتر است از درهای هایگلاس و به رنگ روشن برای آن استفاده کنید که دکوراسیون را زیباتر می کند.

 

4-    استفاده از مبلمان کوچک و روشن

 به جای استفاده از مبلمان راحتی بزرگ می توان از مبلمان ظریف هم استفاده کرد که در عین حال راحت هم باشد. مبلمان را به گونه ای بچینید که تمام فضا را پر نکند. مبلمان را به رنگ روشن انتخاب کنید که فضای کوچک را بزرگتر نشان می دهد.

 

5-    استفاده از تابلو

استفاده از تابلو در سالن و لابی خانه بسیار متدوال و مورد علاقه عموم است. اگر خانه شما سقف بلندی دارد، می توانید تعداد زیادی تابلو با اندازه های نسبتا کوچک نصب کنید و تقریبا تمام فضا را پر کند. دقت کنید که این طرح زمانی زیبا می شود که کاغذ دیواری خانه ساده و بسیار روشن باشد و سرویس مبلمان هم روشن باشد.

 تابلو در لابی خانه


 6-     گذاشتن گلدان گیاه و گل

همانند آینه و کاغذ دیواری، گیاهان هم انتخاب خوبی برای اضافه کردن عمق به فضا هستند. گلدان ها را در گوشه ها و در پشت مبلمان قرار دهید. با اینکار نه تنها فضا را بزرگ می کنید، بلکه زیبایی و آرامش را هم به خانه می آورید.

گیاه در لابی خانه


 7-    استفاده از مبلمان چند منظوره

مبلمان هایی که باز می شود و به حالت تخت در می آید و سپس دوباره جمع می شود، برای دکور لابی های کوچک بسیار مناسب هستند. در مدت شبانه روز می توان کاربرد آن را تغییر داد و در عین حال جای زیادی اشغال نمی کنند.


 دکوراسیون چندمنظوره



  • arex decor
  • ۰
  • ۰

دکور مینیمالیستی حمام

 دکوراسیون مینیمالیستی حمام و سرویس بهداشتی

 

در مقاله قبل، سبک دکوراسیون مینیمالیستی را توضیح دادیم. این مقاله نمونه هایی از حمام و سرویس بهداشتی را که به سبک مینیمالیستی دکور شده است، نشان می دهد. در دکور مینیمالیستی حمام چه بکنیم؟

 

استفاده ازشیشه: سبک مینیماستی معمولا در فضاهای کوچک استفاده می شود. در سرویس بهداشتی و حمام کوچک معمولا این دو فضا با استفاده از شیشه از هم جدا میشود که جای کمتری اشغال کند و زیبایی فضا حفظ شود.


دکوراسیون مینیماللیستی آرکس

 

 






















استفاده از نور طبیعی: همانطور که گفتیم در دکوراسیون مینیمالیستی از نور طبیعی بهره زیادی گرفته می شود. سعی کنید در حمام نیز از نورگیر یا پنجره کوچک استفاده کنید.

دکوراسیون مینیماللیستی آرکس

 

 

 

 

 

 

 

 










 * استفاده از چوب: از آنجایی که به کار بردن المان های طبیعی در دکوراسیون مینیمالیستی بسیار مرسوم است و فضا را زیبا می کند، سعی کنید کمد زیر روشویی یا کمدهای حمام را از جنس چوب انتخاب کنید.


دکوراسیون مینیماللیستی آرکس

 

 

 

 













ساده دکور کنید: همانطور که می دانید در این سبک دکوراسیون نباید ابزار و وسایل زیادی به کار برد. از قرار دادن وسایل دکوری خودداری کنید.

 

 دکوراسیون مینیماللیستی آرکس

 

 

 

 

 

 

 

 


















  • arex decor
  • ۰
  • ۰

دکور مینیمالیستی

سبک دکوراسیون مینیمالیستی

 

سبک هنری مینیمالیسم (Minimalism) بعد از جنگ جهانی دوم و عمدتا در دهه های 60 و 70 میلادی ایجاد شد و رشد کرد. این سبک در بسیاری از هنرها از جمله معماری و موسیقی به شدت به محبوبیت رسید. سبک مینیمالیستی در هنر معماری و دکوراسیون داخلی به شدت متاثر از فرهنگ معماری ژاپن است و اینگونه توصیف شده است که تمام اجزا و المان های غیرلازم در دکوراسیون حذف می شود. اصطلاح مشهور "هر چه کمتر، بیشتر" که برای توصیف این سبک دکوراسیون به کار می رود، نشان می دهد که آنچه در مینیمالیسم مد نظر است، سادگی و استفاده کمتر از ابزار دکوراتیو است.

 

امروز با توجه به زندگی مدرن و کوچک شدن فضاها، دکوراسیون مینیمالیستی بسیار محبوب شده است. با پیشرفت تکنولوژی یکی از ویژگی هایی که به این سبک معماری و دکوراسیون اضافه شده است، استفاده مفید چندگانه از فضاها و لوازم است. مثلا از کف به عنوان رادیاتور و از یک تختخواب تاشو به عنوان مبل هم استفاده می شود. در این سبک نورپردازی اهمیت زیادی پیدا می کند و معمولا سعی می شود تا جای ممکن فضای خالی بوجود آورد. همچنین ارتباط با طبیعت بسیار مهم است. به همین دلیل طراحی به گونه ای است که هوا به خوبی در فضا جریان پیدا کند و نور طبیعی زیادی وجود داشته باشد.

 

دکوراسیون مینیماللیستی آرکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون مینیماللیستی آرکس


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

کاغذدیواری متالیک

کاغذ دیواری متالیک

 

یکی از انواع کاغذ دیواری که بسیار زیبا و خاص است ولی خیلی کم پیدا می شود، کاغذ دیواری متالیک است. رنگ این کاغذ دیواری براق و متالیک است و با تغییر نور در شبانه روز تغییر رنگ می دهند. به عنوان مثال کاغذ دیواری رنگ آبی متالیک در طول روز از آبی تا بنفش متالیک تغییر رنگ می دهد.

 

کاغذ دیواری متالیک در پروژه های مسکونی و تجاری کاربرد دارد و در سالن، لابی و اتاق قابل استفاده است. آلبوم کاغذ دیواری فونیکس یکی از زیباترین آلبوم های کاغذ دیواری متالیک است که بیش از 80 طرح مختلف را در بر دارد.


کاغذ دیواری 2015 متالیک


کاغذ دیواری 2015 متالیک


کاغذ دیواری 2015 متالیک


مقاله های مرتبط:

کاغذ دیواری های سه بعدی

کاغذ دیواری های گل دار

کاغذ دیواری های پوستری


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

بازسازی ساختمان

در بازسازی خانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

 

در یکی از مقاله های قبل توضیح دادیم که بازسازی خانه باید در چه مراحلی انجام شود. در اینجا به نکاتی که هنگام بازسازی باید آن را در نظر بگیرید بازگو می کنیم. این مسائل بخصوص وقتی هنگام بازسازی خانه در آن اقامت دارید بسیار پر اهمیت می شوند:

 

*    گرد و خاک:

    متاسفانه بازسازی خانه هر جه کم هم باشد، گرد و خاک زیادی تولید می کند. بهتر است ابتدا تا جایی که ممکن است وسایل خانه را به جای دیگر منتقل کنید. روی سایر وسایل را با پارجه بپوشانید. اگر بازسازی در بخشی از خانه انجام می شود، می توانید آن بخش را با نایلون های کلفت و بزرگ از بقیه قسمت های خانه جدا کنید.

بازسازی خانه


*    صدا:

    حتما می دانید که کارهای ساختمانی سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. بسته به کاری که انجام می هید، میزان سر و صدا متفاوت است. برداشتن دیوار و تغییرمعماری خانه سروصدای زیادی ایجاد میکند. نصب سنگ و کاشی نیز صدای زیادی دارد. بریدن و نصب قرنیز با دستگاه های مخصوص صدای زیادی دارد. ولی نصب پارکت و کاغذ دیواری، گچ بری و رنگ زدن صدای آزار دهنده ندارد.

 

*    سورپرازهای ناخوشایند!

   یک اتقاق متداول در بازسازی که البته عجیب به نظر می رسد، کشف خرابکاری هایی است که در ساخت خانه پیش آمده و شما از آن بیخبر بوده اید. سیم کشی های نابجا و نادرست، لوله کشی های نادرست و غلط، استفاده از مصالح ساختمانی نامناسب و عبور لوله های فاضلاب از ستون ها و درون سقف های کاذب جند مورد از این سورپرازهای ناخوشایند است.

بازسازی خانه

 

*    هزینه های غیرمنتظره:

   مطمئنا از ابتدا فکر هزینه را کرده اید و بودجه ای را برای این کار در نظر گرفته اید. اما بدانید که معمولا در عمل هزینه های به وجود می آید که از قبل به آن فکر نشده است ولی لازم بوده و باید پرداخت شود. همیشه بیش از آنچه از قبل حدس می زنید برای بازسازی پول ذخیره کنید.

 

*    تغییر سفارش ها:

    یکی از اتقاقات رایج این است که نظر شما درباره تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید عوض شود. این اتقاق معمولا هنگام بازسازی و نیمه کاره اتفاق می افتد. چون با انجام برخی تغییرات و مشاهده نتبجه کار ممکن است نظر شما درباره سایر تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید عوض شود.

 

*     تاخیر:

    متاسفانه یکی از بدترین اتفاقاتی که هنگام بازسازی می افتد، تاخیر است. البته تاخیر بخاطر کم کاری گروه اجرا کننده نیست، بلکه به دلیل اتفاقاتی غیر منتظره ای است که هنگام کار پیش می آید. از تغییر نظر مشتری گرفته تا خرابی لوله کشی و سیم کشی که از ابتدا قرار نبوده اینگونه باشد.

 

  • arex decor
  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

یکی از دیوارهایی که بسیار مناسب نصب کاغذ دیواری است، دیواری است که روی آن LCD نصب شده است. فضا و رنگ پشت ال سی دی به زیبایی فضا و بهتر دیده شدن آن کمک زیادی می کند. حال سوال این است که چه کاغذ دیواری مناسب نصب پشت تلویزیون است؟

 

بعضی طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری برای این کار بسیار مناسب هستند. معمولا از کاغذ دیواری هایی که رنگ تیره دارند، برای این منظور استفاده می شود. در این صورت بهتر است دیوار روبرو از همان طرح کاغذ دیواری با رنگ روشن انتخاب شود که با هم ست شوند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون


یکی از طرح های کاغذ دیواری که برای نصب روی دیوار پشت ال سی دی بسیار عالی است، کاغذ دیواری طرح سنگ سه بعدی است. نمونه های زیادی از کاغذ دیواری طرح سنگ وجود دارد که می شود گفت بهتر دیوار در منزل که مناسب نصب کاغذ دیواری طرح سنگ است، دیوار پشت tv است.


  • arex decor
  • ۰
  • ۰

خرید کاغذدیواری

نکات خرید کاغذ دیواری

 

در این مقاله می خواهیم نکاتی را که هنگام خرید کاغذدیواری باید به آن توجه کرد، جمع بندی کنیم.

 

1- هماهنگی طرح و مدل کاغذ دیواری با چیدمان دکوراسیون منزل:

اگر دکور خانه شما به صورت مدرن و فانتزی یا به عبارتی جوانانه است، بهتر است کاغذ دیواری خود را نیز در همین سبک انتخاب کنید. اما اگر به طور کلی دکوراسیون کلاسیک دارید و سبک پرده ها و مبلمان کلاسیک است، کاغذ دیواری های طرح کلاسیک جلوه دکوراسیون شما را چندین برابر می کنند.

 

2- هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با فضای خانه و رنگ لمینت و پرده و مبلمان:

این نکته ای است که احتمالا همه شما عزیزان به آن آگاهی دارید. سعی کنید رنگ زمینه کاغذ دیواری با مبلمان، پرده، فرش و لمینت هماهنگی داشته باشد و در یک تم رنگی باشد.

 

 3- کیفیت مرغوب کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری ها از نظر کیفیت نیز تنوع بسیار زیادی در بازار ایران دارند. هر چه کیفیت کاغذ دیواری بالاتر باشد، مدت زمان دوام آن و زیبایی ظاهر آن بیشتر است. پس هنگام خرید به این نکته دقت کنید. کاغذ دیواری هایی که پوشش وینیل دارند، قابل شستشو هستند و جنس آنها مثل مقوا یا کاغذ نیست.

 

 4- متناسب با روحیه تان کاغذ دیواری انتخاب کنید:

نکته دیگری که بسیار مهم است و کمتر به آن توجه می شود سلیقه شخصی و روحیه هر فرد است. بعضی افراد طرح های گلدار را برای کاغذ دیواری دوست دارند. بعضی افراد رنگ روشن و بعضی دیگر رنگ های شاد و تند را بیشتر می پسندند. توجه داشته باشید که اساسا درست یا غلطی درباره طرح و رنگ کاغذ دیواری وجود ندارد و سلیقه و رضایت شما شرط اول است. در انتخاب کاغذ دیواری خود سانسوری نکنید!


  • arex decor